Piątek, 29 listopada 2019r.
Szkolne Koło Wolontariatu "Pomocne Dłonie" przekazało dziś zebrane dary dla Dzieci z Domu Dziecka w Nadwornej. Wszystkim , którzy wsparli akcje DZIĘKUJEMY ♥️
Środa, 27 listopada 2019r.
Szkolne Koło Wolontariatu " Pomocne Dłonie" zachęca do przyłączenia się do akcji przygotowania paczki dla 84- letniej, schorowanej i samotnej Pani, w ramach ogólnopolskiej akcji charytatywnej Szlachetna Paczka. Wszelkie informacje dotyczące akcji : p. M. Kulczycka - Kranc oraz p. B. Kulczycka.
Wtorek, 26 listopada 2019r.
"Bezpieczeństwo transakcji w internecie" było temat dzisiejszych zajęć w klasie 1wg, przeprowadzonych w ramach projektu " RAZEM DLA BEZPIECZEŃSTWA - kompleksowe działania na rzecz społeczności lokalnych Powiatu Prudnickiego - ETAP IV".
Sobota, 23 listopada 2019r.
Weronika Święcka z klasy III T naszego CKZiU zajęła 6. miejsce w Halowym Pucharze Polski w Łucznictwie. Gratulujemy
Piątek, 22 listopada 2019r.
Adrian Doliński z klasy I Tp zaprojektował nowy baner reklamujący CKZiU. Zachęcamy do nauki w naszej szkole
Piątek, 22 listopada 2019r.
W ramach projektu „RAZEM DLA BEZPIECZEŃSTWA - kompleksowe działania na rzecz społeczności lokalnych Powiatu Prudnickiego – ETAP IV” w naszym centrum odbyły się kolejne warsztaty- robienia kartek okolicznościowych.
Czwartek, 14 listopada 2019r.
Uwaga Rodzice ⚠️ W dniu 18 listopada br odbędzie się wywiadówka. O godzinie 16:30 spotkanie na sali gimnastycznej, a następnie w klasach z wychowawcami. Obecność Rodziców/Opiekunów prawnych obowiązkowa.
Środa, 13 listopada 2019r.
W dniu 13 listopada 2019 r zostało zawarte PROZUMIENIE O WSPÓŁPRACY PARTNERSKIEJ miedzy CKZiU , a Torknosal.
Środa, 13 listopada 2019r.
Przebojowa lekcja muzyki w klasie ITp naszego CKZiU , w Muzeum Polskiej Piosenki w Opolu odbyła się 13 listopwada 2019.
Wtorek, 12 listopada 2019r.
Aleksander Rejniak z klasy III T zakwalifikował się do finału wojewódzkiego Konkursu e-Portfolio.
Strona 6 z 15
Telefon/fax: 77 436 29 95
E-mail:
CKZiU w Prudniku
ul.Podgórna 5, 48-200 Prudnik,
godziny pracy sekretariatu: 8:00-15:00